loading...

بهترین مارک لوازم خانگی

سریعتر است؟ ارزانتر؟ سالم؟ آیا منفجر خواهد شد؟ ما به تمام سوالات مهم پاسخ می دهیم.غذا را از یک اجاق گاز فشار دهیدمتیو استینمتیو استینmatthewsteenاگر یک چیز وجود دارد که ما هرگز به اندازه کافی از آن اس

نحوه خرید بهترین اجاق گاز فشار

بهترین مارک لوازم خانگی بازدید : 197 سه شنبه 29 بهمن 1398 : 18:24 نظرات (0)

سریعتر است؟ ارزانتر؟ سالم؟ آیا منفجر خواهد شد؟ ما به تمام سوالات مهم پاسخ می دهیم.
غذا را از یک اجاق گاز فشار دهید
متیو استین
متیو استین
matthewsteen
اگر یک چیز وجود دارد که ما هرگز به اندازه کافی از آن استفاده نمی کنیم ، زمان آن فرا رسیده است. به همین دلیل است که وعده های غذایی غذای آماده ، اغلب به صورت روز است و دسرهای خوشمزه ای مانند گلابی که در شراب قرمز طعم دار هستند ، برای مناسبت های بسیار ویژه رزرو می شوند.

خوشبختانه ، اکنون یک گزینه سریعتر و سالم تر حتی برای وعده های غذایی در اواسط هفته وجود دارد. اجاق گاز تحت فشار مانند ماشینهای زمان آشپزخانه هستند ، که غذای آماده شده را با پخت سریع غذا تحت فشار قرار می دهند ، تحت فشار ... خوب.

ما دیگر اجاق گازهای فشار را آزمایش نمی کنیم ، اما  بررسی های چند اجاق گاز  ما به شما کمک می کند مدل هایی را پیدا کنید که هم در تنظیمات فشار و هم در تنظیمات آشپزی آهسته عملکرد خوبی داشته باشند.

در این صفحه:

اجاق گاز فشار چقدر سریع است؟
آیا اجاق گاز فشار سالم تر و ارزان تر است؟
آیا اجاق گاز فشار بی خطر است؟
 جوانب مثبت و منفی اجاق گاز فشار
 چه ویژگی هایی را باید جستجو کنید
 هزینه
اجاق گاز فشار چقدر سریع است؟
خیلی سریع لعنتی! به عنوان مثال، حجم دهنده گوسفند در یک طبخ آرام پز بیش از هفت ساعت، در اجاق در دو ساعت و نیم در تنها 45 دقیقه، و در یک اجاق گاز فشار!

آیا اجاق گاز فشار سالم تر و ارزان تر است؟
فقط مقدار کمی آب برای پر کردن اجاق گاز فشار بخار لازم است ، بنابراین فواید سلامتی این است که مواد غذایی ویتامین ها و مواد معدنی را حفظ می کنند که در غیر این صورت در آب حل می شوند. و فایده مالی این است که اجاق گازهای فشاری با برش های نسبتاً ارزان گوشت مانند گوشت گاو خورشت ، ساق پا یا تیغه خوب کار می کنند - درست از بین می روند.

چند اجاق برقی نقره ای
به دنبال چند اجاق گاز هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی چند اجاق گاز مراجعه کنید
آیا اجاق گاز فشار بی خطر است؟
بسیاری از افراد می پرسند ، اگر منفجر شود ، چه می شود؟ اجاق گاز فشار فقط گلدان با درب قابل قفل است. این بدان معنی است که گرما و فشار می تواند در گلدان ایجاد شود و دمای بالاتر از اجاق گاز یا اجاق گاز آهسته ایجاد کند. در حالی که اجاق گازهای فشاری که در گذشته آزمایش کرده ایم ایمن است ، در سال 2017  آلدی یک اجاق گاز فشار معیوب را فروخت که منفجر شد و باعث شد حداقل شش نفر سوختگی های درجه دو و سوم را حفظ کنند. مدل هایی با بیش از یک مکانیزم قفل مانند درب قفل ، ایمن تر از مکانی هستند که به راحتی در بالای اجاق گاز پیچ می شوند ، بنابراین قبل از خرید حتما مکانیسم قفل را در فروشگاه بررسی کنید.

 جوانب مثبت و منفی اجاق گاز فشار
طرفداران:

انرژی کمتری نسبت به قابلمه های معمولی استفاده می شود.
زمان پخت و پز کوتاهتر
مواد مغذی کمتری از طریق حل شدن در آب از بین می رود.
در آشپزخانه گرما و بو کمتری دارد.
به عنوان یک گلدان معمولی و بدون درب قابل استفاده است.
منفی:

نمی توان مراقب ماند.
مدتی طول بکشد تا آویزان شود.
قبل از خاموش شدن درب ، اجازه دهید فشار پایین بیاید (برخی از آنها بخار می گیرند تا بتوانید از این مرحله پرش کنید). همیشه از یک حوله چای برای ایمن نگه داشتن دستان خود استفاده کنید.
 چه ویژگی هایی را باید جستجو کنید
دریچه آزاد کننده بخار
این دریچه ای است که می توانید بخار را رها کنید ، این بدان معنی است که شما مجبور نیستید اجاق گاز فشار را به سینک حمل کنید یا اجازه دهید زمان خنک کننده اضافی در پایان پخت و پز باشد.

مکانیسم قفل
بیش از یک مکانیزم قفل مانند درب قفل ایمن تر از مکانی است که به راحتی در بالای اجاق گاز پیچ می خورد.

نشانگر فشار
نشانگر فشار نشان می دهد که در صورت استفاده از فشار اجاق گاز بی خطر است. این می تواند از طریق سطحی باشد که بصری افزایش یافته و کاهش یابد ، یا تغییر رنگ برای نشان دادن فشار باشد.

تنظیمات فشار
تنظیمات فشار مختلف به شما امکان می دهد مدت زمان لازم برای پختن ظروف مختلف را تنظیم کنید. هرچه فشار امتیاز بیشتر باشد ، زمان پخت سریعتر است. ما اجاق گاز فشار را از 41kPa (6PSI) به بیش از 130kPa (18.9PSI) مشاهده کردیم.

اندازه
اندازه تفاوت ایجاد می کند - اجاق گاز پر فشار محبوب شش لیتری کاملاً از جوجه گوشتی یا گوشتی بزرگ استفاده نمی کند ، اما اندازه آن تا 12 لیتر برای آن نوع از پخت و پزها در دسترس است.

 هزینه
از 70 دلار تا 500 دلار بیشتر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 455
  • بازدید کلی : 1,362