loading...

بهترین مارک لوازم خانگی

جواب سرخ کردن بدون چربی؟سرخ کن راهنمای خرید فیلیپسفیونا میرفیونا میرکورینا هوریگانکورینا هوریگانسرخ کن های هوا وعده غذاهای خوشمزه و سرخ شده بدون روغن را دارند. اگرچه آنها بیش از فرهای عمیق مانند اجاق

جواب سرخ کردن بدون چربی؟
سرخ کن راهنمای خرید فیلیپس
فیونا میر
فیونا میر
کورینا هوریگان
کورینا هوریگان
سرخ کن های هوا وعده غذاهای خوشمزه و سرخ شده بدون روغن را دارند. اگرچه آنها بیش از فرهای عمیق مانند اجاق های کوچک را انجام می دهند ، اما می توان از آنها برای پختن بسیاری از مواد غذایی که معمولاً سرخ می کنید ، سرخ کرده یا کبابی کم عمق استفاده می کنید - و برخی حتی می توانند غذا را بو داده و پخت کنند. همچنین می توان از آنها برای تهیه سیب زمینی سرخ شده خود ، از ابتدا ، طبخ غذاهای منجمد مانند غذای مرغ و برش های کوچکتر گوشت استفاده کرد.

در این صفحه:

سرخ کن هوا چیست؟
چه تعداد تراشه را می توان در آن ساخت؟
 آیا باید روغن اضافه کنم؟
 در سرخ کن هوا چه چیزی را باید جستجو کنم؟
 آیا من نیاز به سرخ کن هوا دارم؟
 نکاتی درباره چیپس خانگی
 هزینه
سرخ کن هوا چیست؟
سرخ کن هوا یک اجاق گاز کوچک است که هوای گرم و خشک را برای تولید مواد غذایی ترد به گردش در می آورد ، دقیقاً مانند اجاق دیواری در حالت پنکه ای. درست مانند اجاق گاز ، مواد غذایی که در یخچال و فریزر هوا پخته می شوند باید به طور مرتب چرخانده یا متزلزل شوند تا حتی از رنگ قهوه ای نیز اطمینان حاصل شود. بسته به نوع طراحی سرخ کن هوا ، سه روش مختلف وجود دارد:

کشو بیرون بکشید

مدل هایی که دارای کشو و سبد کشیدن هستند ، برای اطمینان از حتی پخت و پز ، هر 5 دقیقه یکبار لرزش دستی لازم دارند. اکثر مدل ها دارای یک تایمر یا هشدار نیستند تا به شما یادآوری کنند که غذای خود را تکان دهید ، بنابراین برای یادآوری این موضوع باید تلاش کنید. این مدل ها برای غذاهایی که معمولاً آنها را سرخ کرده یا گریل از قبیل ماهی کبابی ، مرغ ، توپ گوشت ، سبزیجات پخته شده و غذاهای خرد شده ، بهتر است.

همزن

سرخ کن های هوای خود همزن دارای یک دست و پاچه هستند که به تدریج در طول فرآیند پخت و پز مواد غذایی را در اطراف کاسه می ریزند. این امر نیاز به لرزش دستی غذا را از بین می برد ، اما برخی از مدل ها بهتر از سایرین هم زده می شوند و هنوز هم می توان با غذای ناموزون قهوه ای یا مواردی که توسط همزن خم شده یا تحریف شده اند به پایان رسید. این مدل ها برای غذاهایی که معمولاً سرخ شده ، سرخ شده یا سرخ شده یا پخته شده اند مانند بخش های کمی از گوشت ، سبزیجات پخته شده یا چیپس بهترین نوع آنها است. بعضی از مدل ها ممکن است همراه یک کاسه اضافی بدون کادوی مناسب برای بو دادن گوشت یا حتی پخت کیک تهیه شوند. 

چرخش چند سبد چرخدار

این سرخ کن های هوای همه کاره دارای یک سبد چرخان هستند که به طور خودکار مواد غذایی را درون خود می چرخاند. اینها شامل لوازم جانبی می شوند که عملکردهای دیگری مانند کباب کردن ، پخت و کباب کردن را امکان پذیر می سازند. بعضی از مدل ها حتی می توانند یک مرغ کامل را بپزند.

سرخ کن هوا
به دنبال سرخ کن هوا هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی سرخ کن های هوا مراجعه کنید
چه تعداد تراشه را می توان در آن ساخت؟
یک سرخ کن هوا ممکن است مانند یک دستگاه بزرگ به نظر برسد ، اما ظرفیت واقعی آن بسیار کمتر از اجاق گاز است. بسته به ظرفیت مدل ، شما می توانید بین 500 و 1 کیلو تراشه درست کنید ، که برای 2-4 نفر کافی است. توجه داشته باشید که ظرفیت ادعا شده تولیدکننده ممکن است گمراه کننده باشد ، به عنوان مثال یک مدل '10 لیتری 'فقط می تواند حدود 500 گرم چیپس را طبخ کند.

مشخصات "ظرفیت کار" یا "ظرفیت پخت و پز" را بررسی کنید تا درک بهتری از میزان اجاق گاز در یک زمان بپزید.

 آیا باید روغن اضافه کنم؟
فقط به 1 قاشق غذاخوری روغن برای 1 کیلوگرم مواد غذایی تازه نیاز دارید. در صورت پختن غذاهای منجمد از قبل پخته شده ، روغن لازم نیست.

 در سرخ کن هوا چه چیزی را باید جستجو کنم؟
فضا

ابتدا مطمئن شوید که چه مقدار فضای نیمکت را در اختیار دارید. اگر به طور مرتب تراشه درست می کنید ، ممکن است بخواهید که آن را به طور دائم ترک کنید. دو شکل اساسی بلند و چاق است (Philips Vivo Air Fryer ، Bellini Digital Air Fryer و Kambrook AirChef) و کوتاه و کمی چاق تر (Tefal Actifry و DeLonghi Multifry). توجه داشته باشید که اگر فضای بالای نیمکت را محدود کرده اید ، مدل های باز کننده بالا می توانند از کار بیفتند ، زیرا باید درب آن به سمت بالا باز شود. اگر قصد دارید سرخ کن هوا را بعد از استفاده دور کنید ، به دنبال اندازه کم حجم و با شکل یکنواخت باشید تا به راحتی داخل کمد بچرخد.

تمیز کردن

قطعات سرخ کن هوا به راحتی قابل تمیز بودن و جا افتادن در یک سینک خانگی هستند. اکثر قطعات از نظر ماشین ظرفشویی ایمن هستند. اما در صورت داشتن روکش نچسب نیز به راحتی با دست تمیز می شوند.

کنترل ها

دو نوع کنترل وجود دارد: شماره گیری یا دیجیتال. کنترل های شماره گیری اساسی تر و دقیق تر هستند و فقط از یک شماره گیری دما و یک شماره گیری تایمر تشکیل شده اند که هنگام پایان تایمر غرق می شود. به دنبال یک تایمر باشید که می تواند بیش از 30 دقیقه تنظیم شود. کنترل های دیجیتالی دارای صفحه نمایش لمسی با یک تایمر دقیق ، خوانش دما و برخی نیز ممکن است دارای تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده باشند. به دنبال مدل هایی با آیکون های قابل فهم آسان و زنگ هشدار صدا در هنگام اتمام پخت و پز باشید.

 آیا من نیاز به سرخ کن هوا دارم؟
یک سرخ کن هوا به بهترین وجه مناسب است:

افرادی که در خانواده های یک نفره یا کوچک زندگی می کنند و از خوردن غذاهای از قبل پخته شده منجمد لذت می برند
کسانی که در یک کاروان ، کامپروان یا خانه ای زندگی می کنند بدون اجاق گاز زندگی می کنند
آشپزهای خانگی که از تجربه غذاهای ترد مانند سیب زمینی (سیب زمینی شیرین یا کلم) لذت می برند
افرادی که در تابستان با آشپزخانه های بیش از حد گرم می شوند ، همانطور که یک سرخ کن هوا اتاق مانند اجاق گاز را گرم نمی کند.
اگر:

شما یک خانه بزرگ دارید و در حال حاضر  اجاق گاز ، کوره و یک  آشپزخانه دارید
شما می خواهید غذاهای متلاشی را بپزید (یک سرخ کن هوا نمی تواند یک سرخ کن عمیق را جایگزین کند).
موارد دیگری که باید درمورد خرید دستگاه سرخ کن هوا در نظر بگیرید:

آنها فقط می توانند یک نوع غذا را همزمان تهیه کنند.
پخت و پز تقریباً همان زمان را در فر معمولی می گذارد.
سرخ کن های هوا معمولاً از ظرفیت کمی برخوردار هستند ، بنابراین ممکن است به چند دسته نیاز باشد.
آنها می توانند فضای زیادی را به خود اختصاص دهند - قبل از خرید در نظر بگیرید که در کجا می توانید آن را ذخیره کنید.
بعضی از دستگاه های هوا کن هوا می توانند انرژی بیشتری نسبت به اجاق گاز مصرف کنند.
 نکاتی درباره چیپس خانگی
برای رسیدن به چیپس کامل ترد ، تراشه ها را به طور مساوی برش داده و حداقل 30 دقیقه در آب خیس کنید تا نشاسته برداشته شود. سپس با گذاشتن آنها روی یک حوله چای در یک لایه کاملاً خشک کنید. در یک کاسه قرار داده و از طریق روغن تا زمانی که به طور یکنواخت آغشته شود ، بریزید. طبق دستورالعمل های مخصوص سرخ کن هوا بپزید.

 هزینه
هزینه هواپیماهای مسافربری از 149 دلار تا 499 دلار است.

سرخ کن هوا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 453
  • بازدید کلی : 1,360