loading...

بهترین مارک لوازم خانگی

بهترین ماشین را پیدا کنید تا گرما ، دود و بخار را از آشپزخانه خارج کنید.دو دامنهکیم گیلمورکیم گیلمورآخرین بروزرسانی: 23 ژانویه 2019چه کسی بوی غذای سوخته را دوست دارد؟ ما نه! ممانعت از خاموش شدن هشداره

نحوه خرید بهترین دامنه

بهترین مارک لوازم خانگی بازدید : 17 سه شنبه 29 بهمن 1398 : 17:45 نظرات (0)

بهترین ماشین را پیدا کنید تا گرما ، دود و بخار را از آشپزخانه خارج کنید.
دو دامنه
کیم گیلمور
کیم گیلمور
آخرین بروزرسانی: 23 ژانویه 2019
چه کسی بوی غذای سوخته را دوست دارد؟ ما نه! ممانعت از خاموش شدن هشدارهای دود در سراسر استرالیا ، مناطق مختلف به طور مرتب روز را نجات می دهند که بلایای آشپزی در چشمهای شما سیاه می شود. آنها همچنین برای از بین بردن گرما از بخار و چربی ها مفید هستند.

اگر دامنه شما غلبه کرده است و یا برای نوسازی آشپزخانه خود نیاز به یک مورد جدید دارید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما تحقیق و آزمایش را انجام داده ایم ، بنابراین می توانیم به شما در انتخاب بهترین دامنه برای آشپزخانه کمک کنیم.

در این صفحه:

حدود قیمت
مجرای چرخشی یا چرخشی: کدام یک بهتر است؟
انواع دامنه
ویژگی های اصلی برای جستجو
نحوه نصب دامنه شما
فیلتر دامنه خود را تمیز کنید
فیلتر خود را جایگزین کنید - چند بار و چقدر؟
حدود قیمت
در آخرین آزمایش محصول ما ، دامنه دامنه بین 120 تا 2199 دلار متفاوت است.

مجرای چرخشی یا چرخشی: کدام یک بهتر است؟
ما از آزمایش می دانیم که دامنه های مجاری بهترین هستند - این مواردی هستند که بوها را برای بیرون ریختن بیرون بیرون می کشند. برخی از ما وقتی به دنبال جایگزینی دامنه شکسته هستیم یا به سادگی فضای لازم را برای آن نداریم آن گزینه را نداریم.

دامنه مجرای نقره
آیا به دنبال دامنه های مجاری هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی دامنه های مجاری مراجعه کنید
به هر دلیلی که نمی توانید مجرای مجاری (هزینه یا زندگی در آپارتمان) را انتخاب کنید ، چرخش محدوده دامنه های رودخانه گزینه دیگری است. آنها هوا را از طریق فیلترها می کشند و همانطور که از نام آن پیداست ، آن هوا را دوباره به داخل اتاق قرار می دهد. در طولانی مدت آنها کمی گران تر هستند زیرا فیلترهای کربن نیاز به تعویض دوره ای دارند.

اندازه
کلیه انواع دامنه ها به طور کلی در عرض 60 سانتی متر یا 90 سانتی متر در دسترس هستند ، بنابراین آنها متداول ترین عرض های آشپزخانه را پوشش می دهند و بیشتر انواع آن به صورت مجاری یا چرخشی موجود است.

انواع دامنه
دامنه سایبان
دامنه های سایبان
مدل های سایبان رایج ترین سبک دامنه هستند و مانند یک دودکش آزاد است. اینها شامل محدوده جزایر است که در بالای یک منطقه آشپزی جزیره در مرکز آشپزخانه نصب شده است و سایبان های دیواری که بر روی یک دیوار نصب شده اند.

جوانب مثبت:  به طور کلی بهترین کارها را انجام می دهند ، زیرا تمایل دارند کل منطقه cooktop را پوشش دهند.

منفی:  بسته به سبک و مارک آنها می توانند در مقایسه با سایر سیستمهای موجود بسیار گران قیمت باشند ، اما معامله هایی را می توان پیدا کرد.

دامنه زیر پا گذاشتن
محدوده دامنه ها
دامنه کمبود در کمد آشپزخانه ادغام شده است.

جوانب مثبت:  آنها یک انتخاب به طور فزاینده ای محبوب هستند. محجوب و پنهان.

منفی:  از آنجا که آنها لزوماً کل قسمت آشپزخانه را تحت پوشش خود قرار نمی دهند ، ممکن است کارایی خوبی نداشته باشد ، به عنوان مثال ، دامنه سایبان هنگام استخراج بخار ، بسته به جایی که قابلمه شما واقع شده است.

دامنه ثابت
دامنه های ثابت
دامنه های ثابت به طور کلی کل منطقه اجاق گاز را پوشش می دهد.

مزایا:  مدل های ثابت بهتر از مدل های جمع شده در حالت چرخشی و حالت مجرای کار می کنند زیرا بیشتر قسمت های آشپزی را پوشش می دهد. آنها همچنین دارای یک منطقه فیلتر قابل توجهی بزرگتر هستند.

منفی:  یک دامنه ثابت ممکن است به وجود آید ، به خصوص اگر در ارتفاع سر باشد.

دامنه جمع شدن
دامنه های قابل جمع شدن یا کشویی
مدل های قابل جمع شدن دارای یک فن و نور هستند که به صورت دستی آنها را روشن می کنید.

جوانب مثبت: پس از پایان پخت و پز ، می توانید آنها را از بینایی و بیرون از خانه فشار دهید.

منفی: اینها به دلیل ناحیه جمع آوری بخار کوچکتر ، در تهویه بخار کمتری کارایی دارند. این خصوصاً در حالت چرخشی اتفاق می افتد.

دامنه پیشروی
تهویه Downdraft
این دریچه ها در پشت پشته پنهان شده و در هنگام استفاده ، مکش می کنند و بخار آنها را به سمت پایین و بیرون از مجرای فشار می دهد.

مزایا: فضای کارآمد و نامرئی در هنگام استفاده ، ایده آل برای آشپزخانه های جزیره است

منفی: آنها از بسیاری از مناطق مختلف ، به خصوص هنگام پخت و پز در گلدان های بلندتر ، گران تر و کارآمد تر هستند.

دامنه چرخشی نقره
آیا به دنبال دامنه های چرخشی هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی دامنه های چرخشی مراجعه کنید
ویژگی های اصلی برای جستجو
میزان استخراج (جریان هوا)
این معمولاً در متر مکعب در ساعت بیان می شود. ما مدتی است که دامنه آزمایش را آزمایش می کنیم و فهمیدیم که میزان استخراج ادعا شده تفاوت چندانی با عملکرد ندارد. این امر به این دلیل است که طراحی داخلی و نصب دامنه بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگر مجرای دامنه مانع شود ، تمام قدرت استخراج در جهان کمک نمی کند. ممکن است در صورت فروش تعداد زیادی بتواند دامنه فروش را به فروش برساند ، اما وقتی آن را به خانه آوردید و نصب کردید ، می خواهید آن را به طور مؤثر کار کند ، نه ناکارآمد.  برای انتخابی آگاهانه ، به بررسیهای ما نگاهی بیندازید  .

به طور خلاصه:  میزان استخراج ادعا شده به اندازه طراحی داخلی خوب اهمیت ندارد.

خارجی
تمیز کردن آن باید آسان باشد و هیچگونه قلاب و شکافی در آن نباشد که خاک و گریس بتواند در آن ایجاد شود. دامنه های ثابت با یک سطح زیرین صاف به طور کلی تمیز تر از نمونه های جمع شونده هستند.

به طور خلاصه: به  دنبال یک زیرین صاف باشید.

فیلترها
همه دامنه ها دارای فیلتر هستند. مواد ساخته شده از مش آلومینیومی نسبتاً آسان برای تمیز کردن و ارزانترین آنها هستند ، زیرا فیلترهای غیر قابل شستشو نیاز به تعویض دارند و این به معنای هزینه های جاری است. اگر دامنه ای را در حالت چرخشی نصب کنید ، به فیلتر کربنی نیز نیاز دارید که به طور مرتب تعویض شود.

به طور خلاصه:  مش آلومینیوم بهترین است.

سبک
دو کره در سطح پخت و پز به طور کلی دید بهتری نسبت به یک دارند. اطمینان حاصل کنید که کره ها به راحتی قابل تعویض هستند. مدلهای دارای چراغ هالوژن از نورپردازی بهتری نسبت به مدلهای دارای لامپ های رشته ای یا LED برخوردار هستند - در مورد آنها ،  چراغ های LED  از انرژی کمتری نسبت به لامپ های داخلی استفاده می کنند.

به طور خلاصه:  دو گلوب هالوژن بهترین دید را دارند.

کنترل ها
کنترل های کشویی یا فشار دکمه در پنل جلویی به راحتی قابل دسترسی و کار هستند. برخی از مدل های جمع شده دارای کنترل در قسمت تحتانی هود هستند. در بعضی از واحدهای قابل جمع شدن ، هرچه هود را بیرون بیاورید ، سرعت فن بیشتر می شود.

به طور خلاصه:  کنترل ها باید روی پنل جلویی قرار بگیرند.

سر و صدا
سطح سر و صدا یک نکته مهم است ، به خصوص در اتاقهای آشپزخانه / ناهار خوری / اتاق نشیمن. از مغازه بپرسید که آیا می توانید به همه تنظیمات آن توجه کنید - باید بتوانید در حین روشن بودن ، مکالمه برقرار کنید.

به طور خلاصه:  از آن بخواهید که آن را روشن و گوش دهید.

فلپ یک طرفه
یک طرفه یک طرفه در داخل یک مجرای مجاری می تواند به جای فرار از مجرای به بیرون ، هوای گرم را در طول زمستان یا هوای سرد در تابستان ، به جای فرار از مجرای هوا به خارج کمک کند. برخی از محدوده های مرتع ساخته شده است ، و برخی از آنها به عنوان موارد اضافی اختیاری.

به طور خلاصه: به  تنظیم درجه حرارت در آشپزخانه خود با یک فلپ یک طرفه کمک کنید.

نحوه نصب دامنه شما
نصب مهارت های محدوده می تواند بسیار ساده باشد اگر شما مهارت های DIY داشته باشید ، و به شرط آنکه یک نقطه برق نزدیک باشد - در غیر این صورت ، برای نصب یک برقکار دارای مجوز نیاز دارید. همیشه دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید. شما به یک مته برقی ، برخی از ابزارهای دستی اصلی و در صورت امکان به کسی برای کمک کردن نیاز دارید.

نصب دامنه چرخشی
برای نصب محدوده در حالت چرخشی ، روی دیوار یا در کابینت آشپزخانه علامت بزنید ، که در آن سوراخ ها را سوراخ کنید. برخی از تولید کنندگان برای این کار الگویی تهیه می کنند ، یا شما می توانید خود محدوده استفاده کنید. حداقل مسافت های بلندی از آشپزخانه را که در دستورالعمل ها آمده است ، رعایت کنید. پیچ ها را بچسبانید در حالی که یاور شما مرتب سازی را در موقعیت خود نگه می دارد. آن را وصل کنید و آماده رفتن است.

نصب دامنه مجاری
نصب محدوده در حالت مجاری پیچیده تر است و شامل ضربه زدن به سوراخ ها به دیوار یا سقف برای لوله ها است. سازنده معمولاً کیت مجاری را جداگانه می فروشد. در صورت امکان از مجرای صاف و غیر انعطاف پذیر استفاده کنید (مجرای انعطاف پذیر باعث تلاطم هوا ، کاهش کارایی فن) می شود و آن را از طریق کوتاه ترین مسیر به سمت خارج نصب کنید. آن را درون حفره دیواری یا دودکش یا دودکش که حامل سایر مواد قابل احتراق از منابع دیگر نیست ، قرار دهید.

تبدیل دامنه از چرخش به حالت مجاری
این به طور کلی بسیار آسان است. احتمالاً فقط کافی است صفحه جلد را از قسمت بالا یا قسمت پشتی دستگاه جدا کرده و یقه را با پیچ وصل کنید ، یک لوله را به یقه وصل کرده و از طریق سوراخی در دیوار یا سقف آن تغذیه کرده و فیلتر کربن را از آن جدا کنید.

فیلتر دامنه خود را تمیز کنید
برای خوب کار کردن دامنه ، فیلتر مش را طبق دستورالعمل مرتبا بشویید (یا فیلتر را جایگزین کنید ، اگر غیر قابل شستشو باشد). هرچه چربی و آردی موجود در آن کمتر باشد ، جریان هوا و راندمان آن بهتر خواهد بود.

فیلتر خود را جایگزین کنید - چند بار و چقدر؟
دامنه های چرخشی دارای فیلتر کربنی هستند که باید به طور مرتب تعویض شوند. چند بار بستگی به میزان و نوع پخت و پز شما دارد. توصیه های تولید کنندگان از جایگزین کردن آن در هر ماه تا یک بار در سال متفاوت است و هر سه تا شش ماه رایج ترین توصیه آن است.

هزینه فیلتر تعویض از 15 دلار تا 69 دلار است. بنابراین هزینه اجرای یک دامنه چرخشی با کارآمد می تواند به بیش از 100 دلار در سال برسد ، با توجه به اینکه ممکن است سالی چندین بار فیلتر را تعویض کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 507
  • بازدید کلی : 1,414